ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52
6 اسفند تولدمه ولی دوسش ندارم
از ماه فروردین بدم میاد تولد شناسنامه ایم فروردینه
کلا تولد برای هر کسی خوب و لذت بخشه غیر از من .

کاش هیچ کسی برام تولد نمی گرفت . ولی افسوس سالی دو بار برام تولد می گیرند.
.
.
.
خسته ام
ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37

پس چرا نمی گذرد ؟
یعنی زمان هم خر است ؟
None...
ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: پس چرا نمیای,پس چرا نمیمیرم,پس چرا نمیگذره,پس چرا, نمیشم,آهنگ پس چرا نمیای,پس چرا حامله نمیشم,پس چرا باردار نمیشم,پس چرا باران نمی آید,دانلود آهنگ پس چرا نمیای,وای وای پس چرا نمیای, نویسنده: بازدید: 65
ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: قلک غزل شاکری,قلک,قلک غزل شاکری mp3,قلک غزل,قلک غزل شاکری شعر,قلک سفالی,قلک به انگلیسی,قلک محک, نویسنده: بازدید: 41
![]()
شما یادتون نمیاد یه زمانی شب تا صبح گوشی تنها همدم من بود
زمونه جوری چرخید و چرخید که الان گوشی موبایل با همه امکانات بیشترش خر است
خر چموشی هم هست زیاد جفتک می زنه
None...
ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: گوشی همراه اول,گوشی همراه,گوشی همراه قیمت, نویسنده: بازدید: 51