
میخوام یه قلک بسازم از دلم حواسمو جمع کنم و یه روزی به وقتش که پر شد بشکنمش و آبروی عشقو بخرم میخوام یه قلک بسازم از دلم که وقتی که صبح شد که رد شد تمام بد دلیها تمام دلخوریها تموم لحظه هایی که سر شد به ترسو به وحشت از اینکه یار نباشه رفیق و پا نباشه به وقتش وفا نباشه xa0 غزل شاکری هم خر نیست . xa0 نتیجه اخلاقی : وفا خیلی وقته نیست . مگر نه نسیم ؟xa0 xa0...
ادامه مطلب