
6 اسفند تولدمه ولی دوسش ندارمxa0از ماه فروردین بدم میاد تولد شناسنامه ایم فروردینهxa0کلا تولد برای هر کسی خوب و لذت بخشه غیر از من .xa0 کاش هیچ کسی برام تولد نمی گرفت . ولی افسوس سالی دو بار برام تولد می گیرند....خسته ام ...
ادامه مطلب
سکوت می کنمxa0 xa0 xa0 سکوت هم خر استxa0 xa0...
ادامه مطلب