کلا خوابی چیز خوبی بود که قدرش را ندونستم . حیف شدxa0 کاش زورم می رسید به این دنیا ....xa0 انتقام خودمو ازش می گرفتم و مطمئنم یه روزی می گیرمxa0 ...