
یه وقتایی هست همه دست به دست هم می دهندxa0 مثلا الان همایون و سیمین دست به دست هم دادن من پست بزارمxa0 xa0 xa0 امشب هر چی گشتم خر پیدا نکردم .xa0 xa0...
ادامه مطلب
کلا خوابی چیز خوبی بود که قدرش را ندونستم . حیف شدxa0 کاش زورم می رسید به این دنیا ....xa0 انتقام خودمو ازش می گرفتم و مطمئنم یه روزی می گیرمxa0 ...
ادامه مطلب